Önismeret, önértékelés, önfejlesztés, nőiesség

Holdtündér

Holdtündér

Mi mindenért lehetünk hálásak?

2017. október 13. - Holdtündér16

Manapság annyi szó esik a pozitív gondolkodásról, és ehhez kapcsolódóan a vonzás törvényéről meg a háláról is. Rengetegen írnak és beszélnek róla, és talán még többen próbálják beiktatni ezeket a mindennapjaikba. A kérdés csak az, hogy milyen formában teszik, tesszük ezt? Valóban tudatosul bennünk annyira, hogy működjön is? Vagy csak automatikusan elhadarunk valamit, mert azt monják, ettől majd jobb lesz nekünk, de igazából át sem gondoljuk, át sem érezzük? A pozitív gondolkodásnak majd (minimum) egy másik bejegyzést szentelek. Most először a háláról szeretnék szót ejteni, mert ez az, amivel a napokban testközelből szembesültem. Hogy milyen az, amikor igazán, tiszta szívedből hálás vagy valamiért. 
A történtek kapcsán kicsit át is értékeltem ezt az egész hála-dolgot. Egyik nap mentünk gyalog haza az egyik boltból és fel sem tűnt eddig, hogy ott is van egy rászorulóknak szánt ételdoboz a falon. Bevallom, még nem is tettem bele soha semmit ... Most azért figyeltem fel rá, mert egy férfi pont belenézett és láttam azt a mérhetetlen csalódottságot az arcán, mikor látta, hogy üres a doboz...Gondolkodtam, hirtelen mit adhatnék neki, mert leginkább csak főzéshez vettem pár dolgot. Kistündérem vitte elől a kiflis zacskót, visszahívtam, hogy adjunk belőle a bácsinak, aki hihetetlenül hálás volt érte, majdnem el is sírta magát. Aztán utána a kocsinál én is alig bírtam ki könnyek nélkül... Rájöttem , hogy mi mindannyian, akiknek olykor fáj is kifizetni a csekkeket és talán olykor sakkozni kell sokszor, hogy mindenre jusson, igazából nagyon jó dolgunk van... Mert a "minden"-be ugye itt nálunk beletartozhat sok minden: a gyerekeink különórái, hogy egészséges ételeket adjunk nekik, esetleg nekünk egy új cipő, táska, egy könyv, edzés, jógaóra, vagy egy ruha a kevenc márkánkból...  Hálás vagyok, hogy örömet tudtam okozni egy embernek egy ilyen aprósággal és hálás vagyok a tanulságért - hogy tényleg van miért hálásnak lennem. Azóta már tettem is elemózsiát a dobozba, és fogok máskor is. 
De nem csak ezért lehetünk hálásak az életünkben. Hanem miért még? Igazából mindenért, nem? Az életünkért, az egészségünkért, a családunkért, a munkánkért, a barátokért, a minket körülvevő szeretetért és gyakorlatilag minden olyan dologért, ami fel sem tűnik már nekünk, mert mindent olyan természetesnek veszünk!

Rhonda Byrne "Varázslat" című könyve  a háláról szól, és arról, hogy azt hogyan tudjuk bevezetni a mindennapi életünkbe. Szívből ajánlom mindenkinek. Gondoljátok végig ti is mindennap, hogy miért lehettek hálásak, és mondjátok is ki, hogy "köszönöm"! :-) 

ht72.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://moonfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr4612965253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása