Önismeret, önértékelés, önfejlesztés, nőiesség

Holdtündér

Holdtündér

Élj a változásokkal és légy hálás

2017. szeptember 13. - Holdtündér16

Nemrégiben történt:

Ránéztem a naptárban a dátumra: Ma lenne a 10. házassági évfordulóm. Mondjuk inkább úgy, ma 10 éve házasodtam meg (először...csak mert sose lehet tudni...). Nem, nem azért jutott eszembe, mert nosztalgiázom, még ha ez rák csillagjegyűként teljesen helyénvaló is volna. Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy soha egy pillanatra sem bántam meg a döntésemet a válással kapcsolatban. Sőt, életem legjobb döntése volt, amire igazán büszke vagyok, mert ezáltal tanultam meg - még ha folyton emlékeztetnem is kell magam erre - hogy én egy erős, talpraesett, magabiztos NŐ vagyok. A dátum kapcsán inkább olyan közhelyek jutottak eszembe, mint "véletlenek nincsenek", "mindennek eljön az ideje", " a legjobbkor a legjobb helyen", "meg kell érni a döntésre", és még sorolhatnám. A közhelyek azért váltak azzá, mert mind igazak. Véletlenek tényleg nincsenek, és ebben pont azóta hiszek, mióta (és ahogy) az exférjemet megismertem. Viszont, olykor szükségesek a változások az életben. Van, amikor magunk változtatunk és van, amikor rákényszerülünk. A lényegen azonban nem változtat: menjünk bele bátran és fogadjuk el a helyzetet, hozzuk ki belőle a legjobbat! Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy sok szép pillanatot is megéltem abban a kapcsolatomban, és életem legnagyobb ajándékát is általa kaptam meg, és ezért roppant hálás vagyok. Magamnak és neki. Sőt mi több, még a rossz dolgokért is hálás vagyok, mert azok nélkül a negatív tapasztalatok nélkül én most nem én lennék. Van, akinek kevesebb "szar" is elég ahhoz, hogy felébredjen, van akinek több kell... és még olyan is van, aki az egész életét végigalussza - amolyan boldog vagy boldogtalan tudatlanságban. Viszont, ha mégrtél a változásra, és már benned motoszkál, akkor ne félj meglépni azt! Hidd el, utána hálás leszel magadnak - és minden és mindenki másnak is. Mert csak így lehet előre lépni. És a változás nem mindig egyenlő azzal, hogy valami véget ér. Valamikor csak apró változtatásokra van szükség az adott helyzeten belül. A lényeg, hogy ne ragadj bent a szürkeségben, és igen, egy újabb elcsépelt mondat: Lépj ki a komfortzónádból! És mivel ezt sokan félreértelmezik, erről majd egy következő bejegyzésben írok. ;) 

A bejegyzés trackback címe:

https://moonfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr9612808580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása