Önismeret, önértékelés, önfejlesztés, nőiesség

Holdtündér

Holdtündér

Új vizek... vagy legalábbis új hajó

2017. augusztus 14. - Holdtündér16

322b6703aaae37ade23594e248439a9a.jpg

Úgy döntöttem, felélesztem a blogomat, és bár továbbra is roppant fontosak számomra a korábban érintett témák, sőt, lehet, hogy még elő is fognak kerülni, kicsit másfelé indulok most, hiszen eleve egy egészen más életszakaszban vagyok azóta és rengeteg egyéb dolog foglalkoztat. 
A címre utalva mondhatnám, hogy mint minden és mindenki, én is folyamatos változásban vagyok - míg korábban ha nem is rettegtem, de tartottam a víztől, most már (legtöbbször) bátran szembenézek vele - legyen ez átvitt, vagy a szó szoros értelmében. 
Ennek megfelelően szeretnék a facebook oldalamhoz hasonlóan itt is főleg az önismerettel, önfejlesztéssel kapcsolatban posztolni, de itt javarészt saját írásokat. Remélem velem tartotok :-) 

Szép napot Nektek,

Holdtündér. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://moonfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr7412747192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása